Kære H&M,

Jeg er en ung gæv gut på snart 26 år, som gerne vil dele en rigtig god oplevelse med jer.

Forleden var jeg i H&M på Strøget i København, for jeg er fra Herning i Jylland, og jeg var kommet afsted uden en trøje - og det er jo vinter selvom kalenderen siger forår. (Nu skriver jeg trøje, det hedder det på jydsk, ved ikke hvad det hedder på merkantilsk)

Med i butikken havde jeg min gode veninde Mette, vi kalder hende Allans Mette fordi alle hedder Mette og læser til dyrlæge, og hun har lidt styr på det med tøj.

Normalt handler jeg ikke i tøjbutikker hvor der forhandles tøj til begge køn - det er nemlig mere end én gang sket at jeg har taget tøj med op til kassen og adspurgt om det fandtes i min størrelse, hvorefter jeg venligst men bestemt blev gjort opmærksom på, at det var til kvinder. Og kvindetøj går jeg ikke i.

Men, i denne H&M på Strøget i København var Herre-afdelingen adskilt med fysiske vægge, hvilket jeg synes er et fantastisk koncept. Hvis man så farer vild går det aldrig helt galt.

Stor ros herfra!

Dette leder mig op til en ting jeg har tænkt på. Ser I, den H&M som ligger tættest på mig ligger i Herning Centret (har du nogensinde været dér?) - og den er ikke så rar som den på Strøget i København. Der står tøj-stativerne mellem hinanden, og bedst som man går og leder efter en skjorte for at komme ud og score, så står man pludselig i afdelingen for dametøj. Og! Dametøj går jeg altså ikke i.

Og nu til mit forslag: Har I overvejet at lade prismærkerne have forskellig farve afhængig af den kønsmæssige målgruppe? (Som en idé kunne blå være Herre, rød være Kvinde og grøn være Begge - brug min idé hvis I kan)

Slutteligt vil jeg gerne spørge om I tror at computergrå bliver farven for mellemsommeren 2008, for så kommer mine T-shirts på mode igen.

Venligst,

– Brian Nørremark